zondag 1 september 2019


Marketingmix

Hieronder zijn de vijf p’s beschreven en onderbouwd met de gekozen invulling.

Prijs
We houden volledig dezelfde prijzen

Plaats

Aan het educatieve gehalte is ook het een en ander veranderd, want Linnaeushof heeft nu alles gedigitaliseerd via de mobiele app van de dierentuin zelf.

Linnaeushof zal namelijk een app lanceren waarin de bezoeker of potentiele bezoeker kennis kan maken met het park, zo wordt de website naar de app vertaald. Kortgezegd alle informatie wat betreft de prijs, eten, etc. zal te vinden zijn in de app. Naast deze informatie zullen er ook enkele spellen op de app staan die jongeren kinderen kunnen gaan spelen ter vermaak of educatie, hierbij kan gedacht worden aan een Squla een leer app waar kinderen, talen, geschiedenis, wiskunde en andere vakken kan gaan leren. Met deze app leren kinderen op een leuke manier. Hierbij zitten er ook betaalopties bij, zo kan er een abonnement worden genomen op verschillende vakken of niveaus (groep 1/2/3 etc).
Om de klanten het nog makkelijker te maken zal er ook in de app een functie zijn waarbij je tickets op de app kan bestellen, deze tickets kan je doormiddel van je telefoon aan de deur laten zien.
Dus er is geen papieren ticket of andere ouderwetse manier meer nodig.
Het verhelpen van het lang zoeken naar parkeer plekken zal de klantentevredenheid doen verbeteren.
De indoortrampoline zal verschillende sectors hebben gericht op de verschillende leeftijdscategorieën, dit houdt in dat er een ‘’peuter/kleuter’’ gebied is (gebied waarbij de trampolines weinig veerkracht hebben en de hoogte verkleind is), een jongeren gebied (een gebied die meer vaardigheid vraag, dus meer veerkracht in de trampolines, een foambox en obstakels) en misschien zelfs een ervaren trampoline spring gebied.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten